Перейти до вмісту

ПОЖЕЖНИЙ.UA

Пожежний.UA , пожежний сайт (пожежний форум), де Ви знайдете інформацію про роботу пожежної, рятувальної, водолазної, піротехнічної, вибухотехнічної та інших служб ДСНС (Державна служба з надзвичайних ситуацій). Новини про пожежі, вибухи, аварії, стихії та інші надзвичайні ситуації. Конспекти, програми, службова та інша цікава та корисна література (книжки). Нормативні документи (накази, закони, кодекси та інше).

ПОЖАРНЫЙ.UA

Пожарный.UA, пожарный сайт (пожарный форум), где Вы найдете информацию о работе пожарной, спасательной, водолазной, пиротехнической, взрывотехнической и других служб ГСЧС (Государственная служба по чрезвычайным ситуациям). Новости о пожарах, взрывах, авариях, стихиях и других чрезвычайных ситуациях. Конспекты, программы, служебная и другая интересная и полезная литература (книги). Нормативные документы (приказы, законы, кодексы и т.д.).
News Ticker
  • Форум пожежних і рятувальників України
  • Форум пожарных и спасателей Украины
Шановні гості форуму!
Якщо Ви виявили бажання зареєструватися на нашому форумі - використовуйте, будь ласка, українські або міжнародні поштові скриньки (з російських йде спам).
 
Дякую за розуміння!

Таблиця лідерів

Індекс пошуку зараз обробляється. Результати для лідерів можуть бути неповними.

Популярний вміст

Відтепер відображається найпопулярніший вміст 25.02.19 у всьому форумі

  1. 3 likes
    ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА РІШЕННЯ 12.12.2018 р. N 826/3858/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого, судді - Аблова Є. В., суддів: Літвінової А. В., Мазур А. С., при секретарі судового засідання - Борсуковській А. О., за участю представників сторін: позивача - ОСОБА_1, представника відповідача - Н. Л. О., третьої особи - ОСОБА_3, третьої особи - ОСОБА_4, третьої особи - ОСОБА_5, представника третьої особи ОСОБА_5 ОСОБА_6, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_3, про визнання постанови протиправною та нечинною в частині. ОБСТАВИНИ СПРАВИ: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1, адреса: АДРЕСА_1) (далі - позивач) із позовною заявою до Кабінету Міністрів України (адреса: 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2), в якій просить суд: визнати пункти 1 (Постанова N 103), 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N 103 "Про перерахунок пенсій особам звільнених з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 р. N 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" протиправними та не чинними. В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що спірна постанова не відповідає Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", оскільки нею не враховано усіх складових грошового забезпечення, передбачених частиною третьою статті 43 Закону, застосовано дію Закону у зворотній дії у часі, встановлено поетапність виплати підвищення до пенсії. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.03.2018 відкрито загальне провадження у справі та призначено її до розгляду. У судовому засіданні позивач підтримав заявлені позовні вимоги, просив їх задовольнити у повному обсязі. Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, вказавши на те, що спірні пункти постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N 103 "Про перерахунок пенсій особам звільнених з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і Додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" прийняті відповідачем на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Просив відмовити задоволенні позовних вимог, з огляду на їх безпідставність. Треті особи та їх представники у судовому засіданні підтримали позовні вимоги позивача, просили їх задовольнити у повному обсязі. Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення позивача, представника відповідача, третіх осіб та їх представників, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив: 12 жовтня 2005 року наказом Заступника Міністра Оборони України N 43 позивача звільнено у запас з посади міського голови Яворова Львівської області, що підтверджується Витягом із наказу заступника-Міністра оборони України (по особовому складу) від 12 жовтня 2005 року N 43 та Пенсійним посвідченням серія П N 427398. Позивачу виплачується пенсія, як військовому пенсіонеру. 21 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнята Постанова N 103 "Про перерахунок пенсій особам звільнених з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) (далі - Постанова КМУ N 103), текст якої офіційно оприлюднений 23 лютого 2018 року на Урядовому порталі. Пунктом 1 Постанови КМУ N 103 (Постанова N 103) встановлено необхідність перерахування пенсій, призначених згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон) до 1 березня 2018 року (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 1 березня 2018 року, відповідно до постанови Кабінету стрів України від 30 серпня 2017 року N 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (Постанова N 704) (далі - Постанова КМУ N 704). Також, Постановою КМУ N 103 (Постанова N 103) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року N 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Постанова КМУ N 45). Вважаючи такими, що порушують права та законні інтереси, а також звужують їх зміст, спірні пункти Постанови N 103 (Постанова N 103) та Порядку, позивач звернувся до суду з зазначеним позовом. Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного. Згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 113 Конституції України передбачено, що Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади. Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України. Основоположними принципами діяльності Кабінету Міністрів України є дотримання верховенства права, законності, поділу державної влади, безперервності, колегіальності, солідарної відповідальності, відкритості та прозорості відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" від 27.02.2014 N 794-VII ( ). Відповідно до частин першої ( ), другої ( ), четвертої статті 49 вказаного Закону ( ) Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов'язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, як вбачається зі спірної Постанови N 103 (Постанова N 103? пунктом 1 (Постанова N 103) визначено перерахувати пенсії, призначені згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон) до 1 березня 2018 р. (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 1 березня 2018 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. N 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (Постанова N 704); пунктом 2 (Постанова N 103) виплату перерахованих відповідно до пункту 1 цієї постанови (Постанова N 103) підвищених пенсій (з урахуванням доплат до попереднього розміру пенсій, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством (крім підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, що визначені законом) проводити з 1 січня 2018 р. у таких розмірах: з 1 січня 2018 р. - 50 відсотків; з 1 січня 2019 р. по 31 грудня 2019 р. - 75 відсотків; з 1 січня 2020 р. - 100 відсотків суми підвищення пенсії, визначеного станом на 1 березня 2018 року. Постановою N 103 (Постанова N 103) також внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 р. N 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", зокрема: у Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженому Постановою КМУ N 45, - пункт 5 викладено в такій редакції: "5. Під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням". - додаток 2 до Порядку викладено в новій редакції, в якій відсутні такі складові грошового забезпечення, як щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії. При цьому, у додатку 3 Порядку (в новій редакції) "Довідка про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції")" такі надбавки передбачені. Статтею 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" N 2011-XII від 20.12.91, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, встановлено, що держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів. До складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця. Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону. Питання пенсійного забезпечення військових пенсіонерів регулюється Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" N 2262-XII від 09.04.92. Частиною третьою статті 43 цього Закону N 2262-XII, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, встановлено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. До 1 січня 2018 року перерахунок пенсії відбувався на підставі частини третьої статті 63 Закону N 2262-XII, якою передбачено, що усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсії за цим Законом, або у зв'язку із введення для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки передбачені частиною другою статті 51 цього Закону. Розмір грошового забезпечення визначався постановою Кабінету Міністрів України "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" від 07.11.2007 року N 1294 (далі - постанова КМУ N 1294). Згідно пункту 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою КМУ N 45 від 13.02.2008 року, державні органи у п'ятиденний термін після прийняття відповідного нормативно-правового акта, на підставі якого змінюється хоча б один з видів грошового забезпечення для відповідних категорій осіб, повинен повідомити про це Пенсійний фонд України, який повідомляє у п'ятиденний термін з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням в областях та м. Києві (далі - головні управління ПФУ) про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку. Головні управління ПФУ складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії. Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06.12.2016 року N 1774-VIII (Закон N 1774-VIII) (далі - Закон N 1774) внесені зміни в статтю 63 Закону N 2262-XII, згідно якого частина 3 Закону стала частиною 4 і сама ця частина Закону була змінена. Відповідно до частини 4 статті 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій. Постановою КМУ N 103 (Постанова N 103), внесені зміни в пункти 1, 2 Постанови КМУ N 45, згідно яких вже не державні органи (Міноборони) повідомляють Пенсійний фонд України про підстави перерахунку пенсій військовим пенсіонерам, а Мінсоцполітики. Постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року N 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (Постанова N 704) (далі - Постанова КМУ N 704), яка почала діяти з 1 березня 2018 року і передбачає визначення розміру грошового забезпечення військовослужбовців відповідно до займаних посад, з урахування коефіцієнтів, визнано такою що втратила чинність Постанова КМУ N 1294. Отже, частина третя статті 43 Закон N 2262-XII передбачала, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Водночас пункти 1 (Постанова N 103) та 2 спірної постанови N 103 (Постанова N 103), встановлюють відсоткове зменшення виплати пенсії військовослужбовцям та пункт 5 і додаток 2 Порядку, звужують складові грошового забезпечення, які підлягають врахуванню при обрахунку пенсії вказаним особам (зокрема позивачу), відтак звужують зміст вже існуючих прав таких осіб. Рішенням Конституційного Суду України від 11.10.2005 N 8-рп/2005 звуження змісту прав і свобод означає зменшення ознак, змістовних характеристик можливостей людини, які відображаються відповідними правами та свободами, тобто якісних характеристик права. Звуження обсягу права і свобод - це зменшення, зокрема, розміру або кількості благ чи будь-яких інших кількісно вимірюваних показників використання прав і свобод, тобто їх кількісної характеристики. Крім того, Конституційний Суд України, надаючи офіційне тлумачення основних визначальних норм в сфері пенсійного забезпечення військовослужбовців, та деяких інших осіб (Рішення Конституційного Суду України від 13.05.2015 року N рп-4/2015 (Рішення N 4-рп/2015)) констатував: "Аналіз наведених положень Закону (2262-XII) вказує на єдиний підхід законодавця до визначення видів грошового забезпечення військовослужбовців, які враховуються як при призначенні пенсій (стаття 43), так і при перерахунку раніше призначених пенсій (стаття 63)". Також в даному Рішенні (Рішення N 4-рп/2015) Конституційний Суд України наголосив, що виключно Верховна Рада України шляхом прийняття законів визначає види грошового забезпечення для обчислення та перерахунку пенсій військовослужбовців та осіб, які мають право на пенсію за Законом, а Кабінет Міністрів України вживає заходів щодо забезпечення права осіб на пенсійне забезпечення, керуючись Конституцією та законами України. Верховний Суд України також у постанові від 10 березня 2015 року у справі N 21-70а15 (Постанова N 21-70а15) вказав на те, що будь-які надбавки, підвищення, доплати, з яких сплачено страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, відносяться до складу грошового забезпечення військовослужбовців, з розміру якого обчислюється пенсія. Аналізуючи наведені норми пенсійного законодавства, можна зробити висновок про те, що пункти 1 (Постанова N 103), 2 спірної Постанови N 103 (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і додатка 2 Порядку, затвердженого Постановою N 45 щодо складових грошового забезпечення для перерахунку пенсій, звужують зміст та обсяг існуючих прав і свобод, з огляду на те, що скасовують надбавки, доплати, підвищення і премії, які отримував військовий пенсіонер під час служби, та які враховувались при попередніх перерахунках пенсій. Отже, відповідач, визначаючи новий порядок перерахунку раніше призначених пенсій, з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, не враховував всі види грошового забезпечення військовослужбовців, вичерпний перелік яких встановлений Законом N 2011-XII, і які відображають умови, особливості військової служби кожної особи, яка має право на пенсію за Законом N 2262-XII. Відтак, оскаржувані пункти Постанови N 103 (Постанова N 103), всупереч вимогам статей 13, 43, частини четвертої статті 63 та частини третьої статті 11 Закону N 2262-XII, змінюють умови і норми пенсійного забезпечення військовослужбовців, зокрема позивача. При цьому, слід враховувати, що частина третя статті 11 Закону N 2262-XII встановлює, що зміна умов і норм пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону та Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". З огляду на наведене, суд вважає, що пункти 1 (Постанова N 103), 2 Постанови N 103 (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і додатка 2 Порядку є протиправними та такими, що не відповідають правовим актам вищої юридичної сили. Суд враховує практику Європейського суду з прав людини, зокрема рішення "Ейрі проти Ірландії" (Airey v. Ireland, рішення від 09.10.79), в якому Суд зазначив, що подальша реалізація соціальних та економічних прав здебільшого залежить від ситуації, особливо фінансової, яка склалася в даній державі. З іншого боку, Конвенція має тлумачитися у світлі ситуації сьогодення, і вона покликана гарантувати особі реальні права, що можуть бути практично реалізовані у сферах, які вона охоплює. Відповідно до частини дев'ятої статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) суд може визнати нормативно-правовий акт протиправним (незаконним чи таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили) та не чинним повністю або в окремій його частині. Відповідно до частини другої статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб'єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт. Водночас, суд відхиляє доводи відповідача відносно того, що оскаржуваною постановою не передбачається зменшення розміру перерахунку пенсій військовослужбовцям, оскільки зворотне доведено позивачем, а відповідачем на підтвердження своєї правової позиції не надано належних та допустимих доказів. У відповідності до частини другої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Згідно із частинами першою ( N 2747-IV), другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу ( N 2747-IV). В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. При цьому, суд вважає за потрібне наголосити на необхідності дотримуватися позиції, вказаної у рішенні Європейського суду з прав людини, яку він висловив у пункті 53 рішення у справі "Федорченко та Лозенко проти України" (Заява N 387/03) (Рішення), відповідно до якої суд при оцінці доказів керується критерієм доведення "поза розумними сумнівом". Так, наведені відповідачем аргументи не є достатньо вагомими, чіткими та узгодженими доказами, що спростовують зменшення розміру перерахунку пенсій військовослужбовцям, зокрема і позивачу, факт чого підтверджується належними та допустимими доказами в розумінні положень статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV). Отже, саме орган влади зобов'язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень. Крім того, Суд враховує правову позицію, висловлену в рішенні Європейського Суду з прав людини від 20.10.2011 у справі "Рисовський проти України" (Заява N 29979/04) (Рішення), в якому Суд зазначив, що принцип "належного урядування", зокрема передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість уникати виконання своїх обов'язків. Відтак, відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість прийняття спірної Постанови N 103 (пункти 1 (Постанова N 103) та 2 (Постанова N 103)) та пункту 5 і додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог та системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення адміністративного позову. Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), на користь позивача підлягає присудженню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача всі здійсненні ним судові витрати. Керуючись статтями 6 ( N 2747-IV), 8 ( N 2747-IV), 9 ( N 2747-IV), 77 ( N 2747-IV), 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), суд вирішив: Адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити. Визнати протиправними та нечинними пункти 1 (Постанова N 103), 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військ служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року N 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб". Зобов'язати Кабінет Міністрів України невідкладно після набрання рішенням суду законної сили опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання нормативно-правого акта протиправним та нечинним в окремій його частині у виданні, в якому було офіційно оприлюднено нормативно-правовий акт. Стягнути на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1, адреса: ОСОБА_1) сплачений ним судовий збір у розмірі 704,80 грн. (сімсот чотири гривні 80 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Кабінету Міністрів України (код ЄДРПОУ 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2). Рішення суду, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу ( N 2747-IV). Повний текст рішення виготовлено 26.12.2018. Головуючий, суддя Є. В. Аблов Судді: А. В. Літвінова А. С. Мазур
  2. 3 likes
    Апеляційний суд підтримав скасування обмежень, встановлених Кабміном, щодо перерахунку пенсій звільненим з військової служби 5 березня 2019 року Шостий апеляційний адміністративний суд не задовольнив апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України та залишив в силі рішення Окружного адміністративного суду міста Києва у справі щодо визначення обмеженого переліку підстав для перерахунку пенсій військовим пенсіонерам. Постанова ШААС вчора набрала законної сили та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку та строки, визначеними відповідними положеннями Кодексу адміністративного судочинства України. Нагадаємо, що рішенням від 12 грудня 2018 року, Окружний адміністративний суд міста Києва визнав протиправними та нечинними пункти 1, 2 постанови Кабміну від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" та зміни до Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військ служби, та деяких інших осіб", які затверджені відповідною постановою Уряду. На думку суду, оскаржуваними нормативно-правовими актами було звужено зміст та обсяг існуючих прав і свобод осіб, які звільнені з військової служби, в частині визначення складових для грошового забезпечення для перерахунку пенсій. З повним текстом рішення можна ознайомитись на сайті Єдиного державного реєстру судових рішень за № 826/3858/18/ За повідомленням прес-служби суду
  3. 3 likes
  4. 3 likes
    Перелік документів необхідних для оформлення справи для виходу на пенсію
  5. 2 likes
  6. 2 likes
  7. 2 likes
    [Прихований вміст] [Прихований вміст] [Прихований вміст] [Прихований вміст] 356.rar 53.77 MB Состав: |---АД А.2.4-37641918-006 2018 Альбом типових проектних рішень конструкцій земляного полотна автомобільних доріг загального користування.PDF |---ДБН В.1.2-14_2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд.pdf |---ДБН В.2.1-10_2018 Основи і фундаменти будівель та споруд. Основні положення.pdf |---ДСТУ 8809 2018 Метрологія. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відеофіксації Метрологічні та технічні вимоги.PDF |---ДСТУ EN 9100 2018 Системи управління якістю. Вимоги до організацій авіаційної, космічної та оборонної галузей (EN 9100 2018, IDT).PDF |---Класифікатор 003 2010.doc |---Кодекс военной повединки ОБСЕ.pdf |---М 42.1-37641918-769 2018 Методика оцінки ефективності реалізації державних цільових програм розвитку автомобільних доріг загального користування.PDF |---МАГАТЭ INSAG-15 Культура безопасности.pdf |---МАГАТЭ INSAG-4 Культура безщопасности.pdf |---МАГАТЭ INSAG-7 Чернобыльская авария. Дополнения к INSAG-1.pdf |---МАГАТЭ Разработка аварийных планов 2003.pdf |---Методичні рекомендації щодо порядку складання планів реагування у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій на підприємствах, установах та організаціях.PDF |---МР ДСНС НС на военных складах 2018.pdf |---МР МОЗ реагувння на НС.pdf |---МР НПУ заходи ЦЗ 4593_01_25-2017.pdf |---Наказ 1804.html |---Наказ 186.doc |---Наказ 204.html |---Наказ 235.html |---Наказ 270.html |---Наказ 433.html |---Наказ 535.html |---НПАОП, ДНАОП (Державні Нормативні Акти з Охорони Праці) 0.00-3.23-18.html |---Покажчик нормативно-правових актів з охорони праці станом на 16 січня 2019 року.PDF |---Постанова 117.html |---Постанова 1764.html |---Постанова 884.html |---Проект Сфера.pdf |---Руководство БОКОМИ Япония.pdf |---СОУ 42.1-37641918-050 2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту.PDF |---СОУ 42.1-37641918-085 2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.PDF `---Стратегия кибербезопасности США 2018.pdf
  8. 2 likes
    Повний текст. ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/4958/18 Суддя (судді) першої інстанції: Васильченко І.П. ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 13 березня 2019 року м. Київ
  9. 2 likes
    Які виплати враховуються при призначенні пенсії військовим: постанова Великої Палати ВС 10:28, 7 МАРТА 2019 Одноразові додаткові види грошового забезпечення, крім щомісячних, не враховуються при обчисленні пенсії. Обставини справи Позивач – військовослужбовець звернувся до суду із позовом до Пенсійного фонду та військкомату, в якому просив зобов'язати управління ПФУ здійснити перерахунок призначеної йому пенсії із включенням до складу грошового забезпечення щомісячної додаткової грошової винагороди грошової допомоги для оздоровлення, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, винагороди за тривалість безперервної військової служби та грошові премії відповідно до Дисциплінарного статуту ЗСУ. В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що за останні два роки перед звільненням він у складі грошового забезпечення фактично отримав зазначені виплати та сплатив єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, однак з вини державного органу, який видавав довідку для призначення позивачу пенсії, зазначені допомоги, винагороди та премії у відповідній довідці не були враховані, що призвело до призначення пенсії у меншому розмірі. Правова позиція Великої Палати Верховного Суду Закон передбачає включення до грошового забезпечення, з розміру якого обчислюється пенсія, лише щомісячні основні види грошового забезпечення, до яких належать: посадовий оклад, оклад за військовим званням, процентна надбавка за вислугу років, а також щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії. Тобто при обчисленні пенсії не враховується такий складовий елемент грошового забезпечення як одноразові додаткові види грошового забезпечення, зокрема щорічні, щоквартальні, разові додаткові види грошового забезпечення, крім щомісячних, або тих, що виплачуються раз на місяць. Факт сплати єдиного внеску не є безумовною підставою для включення виплати, з якої цей внесок утримано, до грошового забезпечення, з розміру якого обчислюється пенсія, та має значення лише для включення до цього грошового забезпечення його видів з переліку, визначеного ст.43 ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», який є вичерпним. «Ураховуючи наведене, отримувана позивачем згідно із довідкою про види грошового забезпечення щомісячна додаткова грошова винагорода, з якої щомісяця утримувався єдиний внесок, має бути включена до складу грошового забезпечення, з якого здійснюється обчислення пенсії, відтак, розмір призначеної позивачу у листопаді 2013 рокупенсії підлягає перерахунку. Включення до грошового забезпечення, з якого обчислюється пенсія, отриманої позивачем матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, матеріальної допомоги для оздоровлення, винагороди за тривалість безперервної військової служби, та грошових премій відповідно до Дисциплінарного статуту ЗСУ, виплата яких здійснювалася не щомісячно, ґрунтується на неправильному застосуванні норм матеріального права, адже вказані виплати не входять до встановленого законом переліку видів грошового забезпечення», - констатувала Велика Палата ВС у постанові від 6 лютого 2019 року. Таким чином, ВП ВС відступила від висновків Верховного Суду України, викладених у постанові від 10 березня 2015 року (справа № 21-70а15). Правова позиція ВСУ полягала у тому, що грошова допомога на оздоровлення, матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань, індексація та одноразова грошова допомога при звільненні, з яких сплачено страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, відносяться до складу грошового забезпечення військовослужбовців, з розміру якого обчислюється пенсія. Нагадаємо, Велика Палата Верховного Суду ухвалила рішення у зразкових справах щодо перерахунку пенсій працівникам органів внутрішніх справ та стосовно переведення з пенсії по інвалідності на пенсію державного службовця. Також «Судово-юридична газета» повідомляла, що ВП ВС відступила від висновків ВСУ у справі щодо права викладачів позашкільних закладів освіти на пенсію за вислугу років.
  10. 2 likes
  11. 2 likes
  12. 2 likes
    Перелік документів необхідних для проходження ЛЕК
  13. 1 like
    НАПБ Б.03.002-2007 утратил действие уже года 2 назад...
  14. 1 like
  15. 1 like
    Тим, хто цікавиться темою ДСВ Ноябрь-1940: Молотов в Берлине 14 ноября, 2016 Событие, о котором пойдет речь, наверное, не отнести к разряду героических или даже позитивных в истории нашей Родины. Наверное, поэтому вплоть до 1990-х годов в отечественной литературе его упоминали крайне редко. А если и упоминали, то скороговоркой, сквозь зубы, на втором плане — так, что понять, а что же произошло, было очень трудно, даже невозможно. Официальный визит председателя Совета народных комиссаров (то есть правительства) СССР, наркома иностранных дел, члена Политбюро ЦК ВКП (б), второго человека в советской иерархии Вячеслава Молотова в Берлин, к лидерам Третьего рейха, 12—14 ноября 1940 года был ответом на «московский дуплет» рейхсминистра иностранных Иоахима фон Риббентропа. Тогда, в ходе первого визита, 23 августа 1939-го, посланец Адольфа Гитлера и Молотов (по поручению и в присутствии Иосифа Сталина) подписали договор о ненападении и секретный протокол к нему, распределяющий сферы влияния двух государств в Европе. Через месяц с небольшим, 28 сентября, после начала Второй мировой войны и уничтожения Польши, Молотов и Риббентроп ставят подписи под советско-германским соглашением о дружбе и границе (и еще конфиденциальным и двумя секретными протоколами). И вот ответный визит… Лицом к лицу За год с лишним Германия и Советский Союз присоединили (или, следуя иной терминологии, завоевали, оккупировали, аннексировали) немало территорий. Основой для этих действий стал, прежде всего, секретный договор от 23 августа 1939 года, положения которого стороны соблюдали более-менее точно. Развязав себе, таким образом, руки на Востоке, Германия разгромила Францию и заняла еще несколько государств поменьше (Бельгию, Голландию, Люксембург, Данию, Норвегию). На занятых территориях был установлен жесткий режим, причем это касалось не только нацистской Германии, развернувшей террор, прежде всего, по национальному признаку. Советская власть репрессировала по комбинированной, национально-классовой принадлежности, но масштабы репрессий тоже были очень велики: десятки тысяч расстрелянных или высланных в Сибирь из Литвы, Латвии, Эстонии, Западной Украины. Плюс тайная ликвидация более чем 20 тысяч «старорежимных» поляков (в основном офицеров) весной 1940 года в Катынском лесу, Старобельском и Осташковском лагерях… И только с Финляндией не заладилось: зимняя война не привела к включению этой страны в состав Советского Союза, как было предусмотрено «протоколом Молотова — Риббентропа». К осени 1940-го у Гитлера в Европе остался только один открытый противник — Британия во главе с Черчиллем. Но здесь нацистов, как и Советский Союз в отношении Финляндии, поджидала неудача: завоевать господство в воздухе люфтваффе не смогли, а без этого, в условиях военно-морского превосходства англичан, высадка вермахта на туманный Альбион была перенесена в не менее туманное будущее. Тем не менее Сталин разорвал отношения с эмигрантскими правительствами всех стран, оккупированных Гитлером. Многозначительный жест… Кое-что о гитлеризме Впрочем, этим дело не ограничилось. Именно Молотову принадлежат такие слова, сказанные на сессии Верховного Совета СССР 31 октября 1939 года: «В последнее время правящие круги Англии и Франции пытаются изобразить себя в качестве борцов за демократические права народов против гитлеризма, причем английское правительство объявило, что будто бы для него целью войны против Германии является ни больше ни меньше, как «уничтожение гитлеризма».Получается так, что английские, а вместе с ними и французские сторонники войны объявили против Германии что-то вроде «идеологической войны», напоминающей старые религиозные войны. Действительно, в свое время религиозные войны против еретиков и иноверцев были в моде. Они, как известно, привели к тягчайшим для народных масс последствиям, к хозяйственному разорению и к культурному одичанию народов. Ничего другого эти войны и не могли дать. Но эти войны были во времена Средневековья. Не к этим ли временам Средневековья, к временам религиозных войн, суеверий и культурного одичания тянут нас снова господствующие классы Англии и Франции? Во всяком случае, под «идеологическим» флагом теперь затеяна война еще большего масштаба и еще больших опасностей для народов Европы и всего мира. Но такого рода война не имеет для себя никакого оправдания. Идеологию гитлеризма, как и всякую другую идеологическую систему, можно признавать или отрицать, это — дело политических взглядов. Но любой человек поймет, что идеологию нельзя уничтожить силой, нельзя покончить с нею войной. Поэтому не только бессмысленно, но и преступно вести такую войну, как война за «уничтожение гитлеризма», прикрываемая фальшивым флагом борьбы за "демократию"». Как видим, советский лидер вступился даже за идеологию нацизма… Были и теплые, внешне задушевные слова германского фюрера, опубликованные в «Правде» от 23 декабря 1939-го: «Господину Иосифу Сталину. Москва. Ко дню Вашего шестидесятилетия прошу Вас принять мои самые искренние поздравления. С этим я связываю свои наилучшие пожелания, желаю доброго здоровья Вам лично, а также счастливого будущего народам дружественного Советского Союза. Адольф Гитлер». И благодарный отклик Сталина с упоминанием о «дружбе, скрепленной кровью». Лирика, но создающая психологическую атмосферу, которая иногда важнее политико-юридических решений. Фактически СССР вступил во Вторую мировую войну сразу же после ее начала, в сентябре 1939 года. Другое дело, что с 22 июня 1941 года, после нападения гитлеровцев, эта война, став Великой Отечественной, приобрела для нашей страны справедливый, освободительный характер. Правда, это не снимает вопроса, каков был характер действий советского руководства во главе со Сталиным в период между 23 августа 1939 по 22 июня 1941 года. Продолжительное время картина, которую рисовали у нас, в том числе школьникам, выглядела примерно так: главный виновник войны — Гитлер, ему подыгрывали западные державы (особенно Британия и Франция), а Советский Союз противопоставил им миролюбивую политику, стремясь предотвратить или хотя бы оттянуть большую войну. Иными словами, Третий рейх и Запад виновны в развязывании Второй мировой войны, а на Советском Союзе такой вины нет. В качестве главного аргумента такой версии приводилось Мюнхенское соглашение осени 1938 года (действительно неприглядное). Однако контакты между Германией и Советским Союзом в основном замалчивались, а куцая часть, преданная огласке, подавалась как, опять же, сугубо антивоенная с нашей стороны. Мол, ничего общего, никакого сотрудничества или сходства — как будто мы уже тогда смотрели на Гитлера через призму того, что произойдет в июне 1941-го… Сомнению не подлежит Поэтому визит Молотова в Берлин долгое время освещался даже меньше, чем приезд Риббентропа в Москву. Еще бы: в ноябре 1940-го была сделана попытка вывести советско-германские отношения на новый уровень — уже полновесного союза, включающего не только экономическую и военно-техническую сферу, но и совместные действия вооруженных сил главным образом против Британии. В советских газетах тех дней (прежде всего, в «Правде») информация о визите Молотова в Берлин была выдержана в позитивных тонах, однако содержала только протокольные формулировки, даже без перечня берлинских встреч и мероприятий с участием Молотова. Правительства западных стран негативно отнеслись к новому раунду переговоров Сталина, действующего в данном случае через Молотова, с Гитлером, но поначалу не знали конкретики берлинских встреч. А первым, кто публично рассказал об их содержании уже после начала Великой Отечественной войны, оказался… Адольф Гитлер. Выступая 3 октября 1941 года перед многотысячной аудиторией в берлинском дворце «Шпортпаласт» с большой и, в ораторском отношении, как всегда, магнетической речью, приуроченной к началу наступления на Москву и сбора зимних вещей для вермахта, он явно в целях оправдания агрессии против СССР сообщил о подробностях своих встреч с Молотовым. Разумеется, Гитлер изобразил себя чуть ли не миротворцем, а сталинского полпреда — ненасытным захватчиком. Тем не менее, как подтверждено в опубликованных позже документах, суть переговоров и позицию советской стороны фюрер Третьего рейха изобразил близко к истине. Таким образом, версия, представленная Гитлером, несколько лет оставалась, по существу, единственной — советская сторона после начала Великой Отечественной войны, как уже сказано, предпочитала не упоминать даже о факте берлинских переговоров. В 1948 году, на вершине «холодной войны», госдепартамент США опубликовал сборник документов «Советско-нацистские отношения. 1939—1941», для которого были использованы в основном трофейные архивы германского МИДа. Там уже содержались стенограммы встреч Гитлера и Молотова 12 и 13 ноября 1940 года. Этот сборник был неизвестен и недоступен практически для всех жителей Советского Союза. А на дипломатическом уровне наше руководство долго отмахивалось от неудобных свидетельств, заявляя, в частности, что они составлены немецкими стенографистами, а они-де могли переврать реальное содержание переговоров в пользу Гитлера и против Молотова. Однако в 1990-х годах стали доступны берлинские тексты, подготовленные советскими референтами-стенографистами Наркомата иностранных дел. Большинство этих документов (включая фотографии) находились в Архиве президента РФ, Архиве внешней политики Российской Федерации, Российском государственном архиве социально-политической истории (РГАСПИ). Содержание советских стенограмм лишь в мелочах (как правило, технических) отличается от германских. В целом в обоих вариантах представлена одинаковая картина. И это картина, где «поджигателя войны» трудно отличить от «миролюбивого политика». Более того, подчас Молотов напористее в территориальных запросах для Советского Союза, чем Гитлер в демонстрации аппетитов Третьего рейха. А в целом, со стороны, — как говорится, «одного поля ягоды», торговля политических хищников на высшем уровне. Исследования и исследователей предвоенных контактов советского и нацистского руководства подвергают критике и по идеологическим мотивам. Мол, обсуждать эту тему – значит обелять гитлеровскую Германию и принижать, искажать роль СССР. Тем самым рекомендуется очередная «ложь во спасение». Критики будто не замечают, что большинство исследователей сотрудничества Сталина и Гитлера относятся к этому факту негативно, то есть выступают против нацизма и Третьего рейха, считают дружбу с ним ошибкой, которая хуже преступления. А вот за что выступают те, кто пытается обелить или замолчать секретные протоколы Риббентропа — Молотова и переговоры ноября 1940-го в Берлине? Какие задачи ставил перед Молотовым Сталин? Согласно рассекреченным в середине 1990-х «Некоторым директивам к Берлинской поездке», таких задач было три: 1. Выяснить, как Гитлер предлагает делить мир по заключаемому пакту. 2. Обозначить сферу интересов СССР. 3. Ничего не подписывать, имея в виду продолжение переговоров в Москве. «Заключаемый пакт» — очевидно, присоединение СССР к Тройственному союзу Германии, Италии и Японии и, таким образом, прямое участие в совместных действиях против Британии и (пока опосредованно) США. И уже в начале первой встречи с Гитлером Молотов сообщает, что его последующие высказывания будут отражать точку зрения не только его самого, но и Советского правительства, и лично И.В. Сталина. Василевский в штатском Итак, ноябрь-1940. Молотова приняли в Берлине по высшему разряду. В переговорах участвовали практически все руководители Третьего рейха, цвет нацистской элиты: Гитлер, Геринг, Гиммлер, Гесс, Кейтель, Риббентроп, Геббельс, Борман, Гейдрих, Мюллер… Список наиболее высокопоставленных участников берлинских встреч с принимающей стороны приведен в реализованном графике мероприятий. Состав советской делегации был тоже весьма представителен. Кроме Молотова в нее вошли 65 человек, причем в переговорную делегацию входил 31 сотрудник государственных органов, а остальные представляли вспомогательный персонал (в том числе 18 охранников и 112 сотрудников поездной бригады). Так, в свиту Молотова входил нарком черной металлургии Иван Тевосян, заместитель наркома иностранных дел Владимир Деканозов, заместитель наркома внутренних дел Всеволод Меркулов, заместитель наркома внешней торговли Алексей Крутиков, два заместителя наркома авиационной промышленности — Василий Баландин и Александр Яковлев. Плюс к тому представители руководства еще нескольких наркоматов, включая наркоматы вооружения, связи, тяжелого машиностроения, и несколько авиаконструкторов (в этой отрасли отношения с Германией развивались очень активно) прибыли в Берлин раньше Молотова, но тоже участвовали в двусторонних мероприятиях. Кроме замнаркома Яковлева это, например, прославленный конструктор авиационного вооружения Борис Шпитальный. Изюминку переговорам придавало и наличие в советской делегации как минимум двух специалистов в сфере стратегического планирования военных операций — генерал-лейтенанта Вениамина Злобина и генерал-майора (будущего маршала) Александра Василевского. Оба, кстати сказать, были в штатском… В целом состав обеих делегаций говорил о готовности обсуждать широкий круг вопросов и даже принимать решение «на месте». Что называется, «будем дружить». Впрочем, ни разрыва отношений, ни развития дружбы тогда не получилось, но это уже следующая тема. Разумеется, она не может отменить или принизить значение Великой Отечественной войны, подвига, который совершили миллионы советских людей, организационного и политического вклада руководства СССР в достижение Победы. Но реальная история — это не пропаганда, а потому и война Советского Союза с нацизмом в 1941—1945 годах не в состоянии отменить предшествующих событий. Что было — то было… Юрий Пронин, «Байкальские вести» Фото: Утро 12 ноября. Прибытие в Берлин. Левее Молотова (в мундирах) Риббентроп и Кейтель; Визит завершился. Первая полоса «Правды» от 18 ноября 1940 года; Годом ранее. «Правда» от 23 декабря 1939-го; Признательность за поздравления; Еще раньше. Москва, август 1939 года. Молотов подписывает советско-германский пакт о ненападении и секретный протокол к нему. За спиной — Сталин и Риббентроп Окончание следует. График визита по документам германского МИД (не противоречит советским данным) 12 ноября 11.00—11.40 — встреча советской делегации на Ангальтском вокзале в Берлине. Во главе встречающих — министр иностранных дел Третьего рейха Иоахим фон Риббентроп, начальник Верховного главнокомандования вооруженных сил Германии (вермахта) фельдмаршал Вильгельм Кейтель, рейхсфюрер СС Генрих Гиммлер, фюрер Трудового фронта (нацистских профсоюзов) Роберт Лей. 12.40—13.30 — переговоры Молотова с Риббентропом. 15.00—18.25 — первая встреча и переговоры Вячеслава Молотова с рейхсканцлером Адольфом Гитлером. 18.30—20.45 — прием в имперском отеле «Кайзергоф», устроенный Риббентропом в честь Молотова и советской делегации. Среди участников — начальник штаба Главного командования сухопутных войск (ОКХ) генерал-полковник Франц Гальдер, Генрих Гиммлер, начальник тайной полиции (гестапо), группенфюрер СС Генрих Мюллер, министр внутренних дел Вильгельм Фрик, рейхсминистр вооружения и боеприпасов Фриц Тодт, рейхсминистр транспорта и коммуникаций Юлиус Дорпмюллер, главный адъютант Гитлера от вермахта полковник Рудольф Шмундт. 13 ноября 10.00—10.40 — визит Молотова к рейхсмаршалу Герману Герингу в министерство авиации. 10.45—11.25 — визит Молотова к заместителю Гитлера по Национал-социалистической немецкой рабочей партии (НСДАП), имперскому министру Рудольфу Гессу. 14.00–15.00 — завтрак, устроенный Адольфом Гитлером в честь Вячеслава Молотова. Среди участников — Иоахим фон Риббентроп, Вильгельм Кейтель, рейхсминистр народного просвещения и пропаганды, гауляйтер Берлина Йозеф Геббельс, начальник личной охраны фюрера, командир дивизии СС «Лейбштандарт Адольф Гитлер», обергруппенфюрер СС и СА Зепп Дитрих, личный секретарь фюрера Мартин Борман, посол Германии в СССР Вернер фон дер Шуленбург. 15.15—18.45 — вторая встреча и переговоры Вячеслава Молотова с рейхсканцлером Адольфом Гитлером. 19.00—21.00 — ужин в советском посольстве в честь Молотова. Среди участников — Генрих Гиммлер, Иоахим фон Риббентроп, шеф имперской канцелярии Ганс Ламмерс, начальник Главного управления имперской безопасности (РСХА), обергруппенфюрер СС Рейнхард Гейдрих. 21.00—24.00 — заключительная беседа Молотова и Риббентропа. 14 ноября 10.55—11.00 — проводы советской делегации на Ангальтском вокзале. Среди провожающих — Риббентроп, Ламмерс, Гиммлер, Лей.
  16. 1 like
    Суд дал правительству право регулировать размеры некоторых видов пенсий Пенсии военнослужащих отныне будут регулироваться на основании решения правительства, - Верховный суд. Киев, 21 марта - АиФ-Украина. Кабинет министров Украины имеет полное, подкрепленное законодательством право устанавливать условия, порядок выплат и размер пенсионных выплат военнослужащим, поскольку их выплаты финансируются за счет государственного бюджета Украины. Такое решение вынес Верховный суд в рамках дела о перерасчете военной пенсии, передает «Лига. Закон». Отмечается, что нормировано право регулировать военные пенсии для правительства статьей 63 Закона «О пенсионном обеспечении лиц, уволенных с военной службы, и некоторых других лиц» (9.04.1992). Также соответствующие нормы подкреплены п.2, 3 ст. 116 Конституции Украины. Действующее постановление подразумевает, что перерасчет военной пенсии возможен при обновлении окладов по должности, званий или надбавок за выслугу лет. С помощью других механизмов пенсии военнослужащих в Украине повышать/снижать пока законодательно запрещено. В Верховном суде подчеркнули, что все типовые дела будут разрешаться таким образом, «если не изменится порядок проведения перерасчета пенсий лицам, уволенным с военной службы», которые получают выплаты в рамках Закона «О пенсионном обеспечении лиц, уволенных с военной службы, и некоторых других лиц». 13 марта Большая Палата Верховного Суда определила, какие виды денежного обеспечения военных учитываются при исчислении пенсий: «При исчислении пенсий не учитывается такой элемент денежного обеспечения, как одноразовые дополнительные его виды, в частности ежегодные, ежеквартальные, разовые дополнительные выплаты, независимо от того, уплачиваются из указанных видов денежного обеспечения единый социальный взнос на общеобязательное государственное социальное страхование», - говорится в сообщении. Учитываться для пересчета пенсий военнослужащих должны следующие показатели: должностной оклад, оклад по воинскому званию, процентная надбавка за выслугу лет, ежемесячные дополнительные виды денежного обеспечения (надбавки, доплаты, повышения), премии. Выплата ЕСВ не входит в список обязательных показателей при подсчете такого рода пенсий.
  17. 1 like
    Перерахунок військової пенсії: зразкове рішення 21.03.2019, 14:00 КАС ВС вирішив, що військова пенсія перераховується лише з урахуванням нових окладу за посадою, званням та надбавки за вислугу Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду розглянув зразкову справу № 240/6263/18 (провадження № Пз/9901/1/19) про підстави перерахунку військової пенсії у зв'язку зі зміною грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців. Рішенням від 13 березня 2019 року (повний текст - у Verdictum) визнано правомірним перерахунок пенсії військовослужбовців з урахуванням лише трьох складових оновленого грошового забезпечення: окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років. Інші види грошового забезпечення (які суд 1 інстанції зобов'язав врахувати, перерахувавши призначену пенсію: додаткова винагорода, допомога на оздоровлення і вирішення соціально-побутових питань, премія, винагорода за участь в АТО) не враховуються при перерахунку, оскільки це не передбачено постановою Кабінету Міністрів від 21.02.2018 № 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" . ВС відкинув постанову районного суду, якою вирішено спір щодо складових грошового забезпечення, які враховувалися при призначенні пенсії позивача. Зазначено, що призначення та перерахунок пенсії є різними за змістом, підставами та механізмом проведення, порядком обчислення грошового забезпечення (складові, періоди які враховуються) та відповідно врегульовані різними нормами законодавства. Саме Кабмін наділений правом встановлювати умови, порядок та розміри пенсійних виплат при перерахунку пенсії військовослужбовців, які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, у зв'язку зі зміною грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців. Це передбачено статтею 63 Закону "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09 квітня 1992 року та узгоджується з функціями Уряду , визначеними в пунктах 2, 3 статті 116 Конституції України. Оскільки Кабмін визначив, що перерахунок військової пенсії можливий лише при оновленні окладу за посадою, званням та надбавки за вислугу років, не можна вимагати врахування інших сум. Всі типові справи вирішуватимуться таким чином, якщо не зміниться порядок проведення перерахунку пенсій особам, звільненим з військової служби, які отримують пенсію відповідно до Закону "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".
  18. 1 like
    Исторические фото.Медсестры переносят детей в противогазах во время учений в Лондоне. Великобритания, 1940 год.
  19. 1 like
    Повний текст. ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/3858/18 Головуючий у 1-й інстанції: Аблов Є.В., судді - Літвінова А.В., Мазур А.С. Суддя-доповідач: Василенко Я.М. ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 05 березня 2019 року м. Київ
  20. 1 like
  21. 1 like
    Скачать видео
  22. 1 like
    Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" щодо перерахунку та виплати підвищених пенсій окремим категоріям громадян Проект Закону 13.07.2018 Подання 13.07.2018 Пояснювальна записка 13.07.2018 Порівняльна таблиця 13.07.2018
  23. 1 like
  24. 1 like
  25. 1 like
    Скачать видео Скачать видео
  26. 1 like
    Обережно, матюки
  27. 1 like
    - Ты кто такой? - Нудист. - Почему одетый? - Извращенец.
  28. 1 like
  29. 1 like
  30. 1 like
    Эдуард Эдуардович Лунд "Мой завет молодым пожарным" "Когда кому-либо из Вас придется читать эти строки, меня, старика, уже давно не будет в живых. Но мне хотелось бы, чтобы эти строки избавили многих из Вас от тех промахов и ошибок, какие по неведению делал я; потому что мне не у кого было учиться, пока я не поехал за границу, где нашел доброжелательных учителей и учебники по пожарному делу. Передаю Вам выношенные мною мысли и убеждения по пожарной работе: 1. Если ты не любишь бесконечно до самоотвержения пожарного дела, перестань в нем работать. Ты не только не станешь хорошим пожарным, но будешь мешать и другим и дискредитировать самое хорошее, чистое и возвышенное дело – поищи другую работу. 2. Помни, что цель пожарного – помочь тем, кто сделался жертвой пожара. 3. Не рискуй своей жизнью без крайней необходимости, но беспрекословно жертвуй собой и увлекай за собой товарищей, когда надо спасать чужую жизнь. 4. Никогда на пожаре не посылай пожарных-товарищей в такое место, куда сам пройти не можешь, и ты заслужишь их уважение и быстрое беспрекословное повиновение, даже в виду смертельной опасности. 5. В начале пожара сделай над собой величайшее усилие, чтобы быть невозмутимо хладнокровным. Отдай себе отчет в том, что горит, где и как горит, и только тогда ясно укажи каждому его задачу при тушении. В поставленной своему подчиненному задаче предоставь ему инициативу и свободу действий. Не приказывай подчиненному, помимо его прямого начальника… Это роняет его авторитет. 6. Без экстренной, не терпящей отлагательства надобности не делай выговоров и замечаний при посторонней публике; тем усерднее ошибки надо исправлять дома, среди пожарной семьи, как на учении, так и в собраниях. 7. При работе на пожаре должны быть забыты все личные счеты как у пожарных между собой, так и между пожарными и погорельцами. 8. Часто на пожаре первый прибывший начальник не вызывает других частей из желания справиться и со значительным пожаром своей частью из ложного самолюбия и профессиональной гордости. Надо при этом твердо помнить, что лучше иметь на пожаре лишнюю часть, чем распустить пожар, не справившись с ним. Дело иногда может кончиться и катастрофой. 9. Погорельцы часто до того теряются на пожаре, что забывают даже детей в огне, не говоря уже о ценностях. Пожарный должен напомнить об этом, задавая им соответствующие вопросы. 10. На учении следует учить только тому, что необходимо делать на пожаре, и только так, как это делается действительно на пожаре, не вводя никаких фокусов и не налегая на показную сторону дела, ничего не упуская и ничего не увеличивая. Венец пожарного ученья и лучшее средство добиться полного внимания к преподаваемому, полного понимания между командным составом и пожарными и абсолютной тишины при работе – это немое учение. 11. На учении объясняй каждому, что от его неумелого или медленного исполнения порученного ему на пожаре дела может зависеть жизнь и здоровье погорельцев, и пусть он вообразит при этом, что погорельцы – его мать, сестра или ребенок… Внушай, что мелочей в пожарном деле не существует и плохое исполнение самой на вид мелкой части своих обязанностей может иметь последствием задержку подачи помощи людям, которым угрожает огонь. 12. Пожарная работа на три четверти работа физическая, и, как всякая физическая работа, может быть доведена до желаемого совершенства лишь частыми и умелыми упражнениями. Руководителю этих упражнений следует развивать в пожарных спортивное стремление к усовершенствованию каждого движения и чувство корпоративной гордости при выполнении приемов с пожарными снарядами, приспособлениями и машинами. 13. Каждый пожарный должен отлично уметь пользоваться всеми снарядами в команде, кроме штурмовых лестниц и управления паровой машиной и механизмами автомобиля и моторных труб. Штурмовки требуют особого навыка, силы и ловкости, а механизмы – технического образования. 14. Командному составу следует всеми мерами развивать среди пожарных дух товарищества и взаимной выручки, как в опасности, так и в работе, внося в это дело полное самопожертвование. Всегдашним девизом пожарного должно быть: один за всех – и все за одного. 15. Будь неумолимо строг к себе и снисходителен к слабостям подчиненных и товарищей. Помни, что совершенных людей на свете нет, и не ошибается лишь тот, кто ничего не делает. Но снисходительностью не смей нарушать исполнения пожарного долга. 16. Никогда не упускай случая похвалить за хорошее выполнение своего долга и подчеркнуть хороший поступок своего товарища. 17. Всеми силами и средствами поддерживай и развивай у каждого подчиненного и товарища-пожарного – сознательность, любовь к делу и человеческое достоинство. 18. Плохой тот пожарный, который не надеется стать начальником. Но не всякий может им быть, за неимением необходимых к тому дарований: то есть служебного такта, выдержки, способности быстро ориентироваться и принимать верные решения, способности спокойно, определенно и коротко формулировать свои приказания, даже в виду грозящей ему опасности, способности организовать и систематически поддерживать порядок, тесные товарищеские отношения и любовь к делу в пожарной команде. Этого можно достигнуть лишь упорной работой над самим собой, усердным и вдумчивым чтением пожарной литературы и практическим изучением пожарного дела. 19. Наука и техника с головокружительной быстротой идут вперед, увеличивая в обиходе человека число мест применения огня в такой разнообразной форме по физическому и химическому составу приборов и веществ, что пожарному, особенно его ответственным руководителям, необходимо постоянно и прилежно учиться. 20. При введении усовершенствований в пожарной команде надо строго сообразовываться с местными условиями, а не слепо придерживаться правил и образцов. 21. К великому сожалению, существует рознь между добровольцами и профессионалами-пожарными. Вам, молодые силы, надо всеми средствами исправить это зло. И у тех, и у других одна цель – предупреждать и тушить пожар. Один общий враг – "красный петух". У них существуют различные формы организации, но должны быть одинаковые: обмундирование, снаряжение и пожарный инвентарь. Одинаковые приемы тушения и одинаковая совместная дружная победа над "красным петухом"… Общие съезды и собрания, общие клубы и читальни, общие курсы и общий журнал – вот лучшие средства к сближению и товарищеской дружбе. 22. В очень небольшом числе пожарных команд обращено должное внимание на составление годовых отчетов, особенно на их литературную сторону. Надо на эти отчеты смотреть как на исторические документы, по которым со временем будет писаться история пожарного дела, как в данной местности, так и для всего государства. 23. Делу время, а утехе час. Как правлению у добровольцев, так и начальнику у профессионалов следует заботиться, чтобы пожарные и их семьи не только работали, но и время от времени веселились. Устройство домашних спектаклей, любительских оркестров, певческих хоров, танцевальных вечеров, лекций и сообщений с волшебным фонарем – рекомендую самым горячим образом и всегда все это по возможности устраивать добровольцам и профессионалам совместно. У Вас, старые мои товарищи по пожарному делу, прошу прощения, если своей несдержанностью и горячностью причинил Вам неприятность или обидел. Верьте, зла я ни к кому из Вас не питал и мною руководила лишь безграничная любовь к общему нашему пожарному делу и страстное желание поставить его на должную высоту. Умирая, я вижу, что не достиг и сотой доли того, что хотелось сделать… Я сделал, что смог… Сделайте Вы, молодые, сильные духом, телом и любовью к нашему делу – больше и лучше".
  31. 1 like
  32. 1 like
    Зайшов, перше враження- вау. Люблю нічні теми оформлення. Клас.
  33. 1 like
    Аварийный пожарный выход. США. 1924г.
  34. 1 like
    Так. Зараз скачується.
  35. 1 like
    Хай навкруги цвіте бузок, Та небо буде ясним; І щоб життя було в жінок Щасливим і прекрасним. Аби завжди в душі у вас Горів вогонь кохання; І хай у цей весняний час Здійсняться всі бажання.
  36. 1 like
    Способы переноски пострадавших Введение 1. Общие правила переноски и подъема пострадавших 1.1. Правила переноски пострадавших 1.2. Правила переноски пострадавших на носилках 1.3. Способы выноса пострадавших из очага бедствия 2. Переноска пораженных без носилок. Заключение Список литературы Список литературы 1. Учебник для подготовки санитарных дружин. Под ред. д.м.н. проф. Ф.Г.Захарова. "Медицина". 1972 2. Булай П. И. Первая помощь при травмах, несчастных случаях и некоторых заболеваниях. Минск: Беларусь, 1989. — 78 с. 3. Депутатов В.П. Кровотечения. Методические рекомендации по курсу «Медицинская подготовка» для студентов педагогических институтов, Шуя., Изд. Шуйского госпединститута, 1988. — 26 с. 4. Морозова О.А. Как помочь больному человеку. Нью-Йорк, 1955. — 300 с. 5. Неотложная помощь при травмах (руководство для врачей). Под ред. Б.Д.Комарова. М.: Медицина, 1984. — 272. 6. Первая медицинская помощь; Популярная энциклопедия. Гл. редактор — акад. РАМН В.И.Покровский. М.: Большая Российская Энциклопедия. 1994. — 254 с. 7. Первая медицинская помощь в домашних условиях./ Пер. с англ. Под ред. М.Эйнцига./ М.:Практика, 1994. — 96 с. Скачати
  37. 1 like
  38. 1 like
    Наказ ДСНС України Опубліковано: 08.08.2018, 16:38 Наказ ДСНС України "Про затвердження Стандартної оперативної процедури 09.10-12(1)/ДСНС «Порядок проведення органами та підрозділами цивільного захисту очищення (розмінування) територій, забруднених вибухонебезпечними предметами. Оперативне реагування»" Сантартна оперативна процедура до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 1 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 2 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 3 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 4 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 5 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018 Додаток 6 до наказу ДСНС України до наказу ДСНС України від 08.08.2018
  39. 1 like


×
×
  • Створити...