Перейти до вмісту

ПОЖЕЖНИЙ.UA

Пожежний.UA , пожежний сайт (пожежний форум), де Ви знайдете інформацію про роботу пожежної, рятувальної, водолазної, піротехнічної, вибухотехнічної та інших служб ДСНС (Державна служба з надзвичайних ситуацій). Новини про пожежі, вибухи, аварії, стихії та інші надзвичайні ситуації. Конспекти, програми, службова та інша цікава та корисна література (книжки). Нормативні документи (накази, закони, кодекси та інше).

ПОЖАРНЫЙ.UA

Пожарный.UA, пожарный сайт (пожарный форум), где Вы найдете информацию о работе пожарной, спасательной, водолазной, пиротехнической, взрывотехнической и других служб ГСЧС (Государственная служба по чрезвычайным ситуациям). Новости о пожарах, взрывах, авариях, стихиях и других чрезвычайных ситуациях. Конспекты, программы, служебная и другая интересная и полезная литература (книги). Нормативные документы (приказы, законы, кодексы и т.д.).
News Ticker
  • Форум пожежних і рятувальників України
  • Форум пожарных и спасателей Украины
Шановні гості форуму!
Якщо Ви виявили бажання зареєструватися на нашому форумі - використовуйте, будь ласка, українські або міжнародні поштові скриньки (з російських йде спам).
 
Дякую за розуміння!
service101

Bulldog 4x4 Extreme Firefighter 2016

Краща відповідь

Bulldog 4x4 Extreme Firefighter 2016

 

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Великолепная техника вместе с навесным оборудованием! Но это американцы.

Помню, начиная с 1997-го известный мне авторский коллектив работал над гусеничным тягачом легкого бронирования модульного типа. Созданы были чертежи, заключен договор с крупным предприятием по созданию этой машины, велись параллельно две научно-исследовательские работы (кандидатская и докторская), но в результате работа была успешно похерена высоким начальством. Причин не много. Две. Суть их неважна. Но работа остановлена и вряд ли будет возобновлена.

Так вот все то, что навешано на ЭТОГО американского "Бульдога", было предусмотрено и на ТОМ тягаче плюс пено-подъемный модуль с прицепной цистерной на гусеничном шасси, соединенным с ведущим тягачом карданной передачей (!), что позволяло прицепу двигаться след-вслед за ведущей машиной, обеспечивая тем самым повышенную маневренность.

 

Уникальная могла бы получиться техника, но амбиции и зависть высших чинов далее АЦ-40 (130) 63Б продвинуться не дает. Ну что ж, будем восхищаться американской техникой.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 работа остановлена и вряд ли будет возобновлена.

 

 

Жаль. На форуме есть заинтересованные люди.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти в тему...

×   Ви вставили відформатований вміст.   Видалити форматування

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній вміст був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете безпосередньо вставити зображення. Завантажте або вставте зображення з URL-адреси.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку

×
×
  • Створити...